torsdag 24 november 2011

Jag testar Eclipse Ultra 7 Rabbitronic

Då var det dags att testa en ny rolig sexleksak som jag fått hemskickad från vuxentoys.se. En läcker rabbit som heter Eclipse Ultra 7 Rabbitronic. Tog tillfälle till akt när jag skulle hoppa i badet härom kvällen. Eclipse Ultra 7 Rabbitronic är en fantastisk rabbit som har många möjligheter. Vibrerar väldigt skönt och roterar helt underbart inuti vaginan. Pärlorna som finns i rabbiten masserar skönt slidöppning och kittlar gott. Den lilla kaninen på utsidad gör sitt jobb med bravur och tar väl hand om klitoris. Så tillsammans med härliga vibrationer, grym rotation och kaninen så är detta en mycket bra vibrator enligt mig som gav mig en riktigt härlig orgasm. Den ersätter utan tvekan min gamla rabbit!

2 kommentarer:

  1. ...Är det en sådan man kan vinna i din pristävling ?? ...Ingår det demonstration då också ?!

    SvaraRadera
  2. Hej

    Nej det är tyvärr ingen rabbit utan en annan rolig sak. Så kom ihåg och maila bilder för att få chansen.

    Kram Maria

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.