lördag 12 november 2011

Drömmar i solariet

Gud vad skönt det är att lägga sig i ett solarium. Bara känna värmen slå mot kroppen. Jag solar ju alltid naken och ibland är det svårt att låta bli och smeka sig mellan benen och känslan av att andra ligger nära in på gör mig bara ännu mer kåtare. Jag och fantiserar om att när som helst kan dörren öppnas och någon stiger in i rummet. Lyfter upp solariet och särar mina ben och sen lägger sig på mig. Jag blir "chockad" men jag är så kåt att jag inte kan låta bli. Vi glider omkring i allt svett och jag försöker vara tyst för att ingen skall höra mig stöna. Han sprutar mig full reser sig upp och lämnar rummet. Jag ligger där helt slut och ler, nöjd av det som just hänt. Kanske om man har tur någon gång går denna fantasi i uppfyllelse för den gör mig jävligt kåt!

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.