söndag 13 november 2011

Dags att lägga nya bilder i gästutviken + en morot

Har fått positiva kommentarer ang bilderna i mina gästutvik. Sverige älskar dem! Fast nu är det dags att göra Sveriges hetaste sexblogg ännu bättre. Maila in bilder till mig som passar i gästutviken så vi alla får njuta av just din kropp, flera bilder går bra. Den som är flitigast och mailar mig flest bilder ska få en överraskning av mig. Min lilla tävling gäller tom 31/12-2011

Vinnaren kommer få välja mellan följande saker
* En hemlig sexleksak ( jag är inte snål )
* Mina våta stringtrosor (signerade och otvättade string)

OBS: Endast godkända bilder skall maria stå med på någon kroppsdel

(Alla bilder kommer att hanteras diskret) Maila mariassexblogg@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.