fredag 7 oktober 2011

Tävligsdags vinn en I Rub My Fishie Pink

Tänkte det kunde vara kul med en tävling igen och denna gången
sponsrar vuxentoys.se med en söt fisk,  I Rub My Fishie Pink. Så vill du
vara den som får leka med denna lilla badkarsfisk så tävla idag.
Tävlingen pågår tom den 1/11 2011. För att delta i
tävlingen skall du maila mig svar på följande

1. Min icke än uppfyllda sexdröm
2. Därför är jag värd denna sexleksak

Maila mig dina svar till mariassexblogg@hotmail.com

Vinnaren lottas ut av mig och kommer kontaktas via mail.
OBS: Alla svar kommer att publiceras här på bloggen anonymt
Underbar massagevibrator i form av en söt fisk. Med kraftfulla vibrationer från
sin motor masserar den dig till yttersta tillfredställelse. Mångsidig vibrator.
En kvalitets produkt från amerikanska BigTeazeToys.
Självklart är den 100 % vattentät.

Batteri: 2 x AA Ingår
Storlek: 130mm x 100mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.