fredag 21 oktober 2011

Lite småkåt vid datorn ikväll

Sitter och småchattar med en väldigt sexig tjej just nu. Sambon är ute så man får ju passa på. Gled i ett par string med öppen gren för att lätt kunna smeka mig. Något blöt på bilden! Att det kan vara så upphetsande att prata med någon på nätet. Hon gör mig så kåt att man vill dyka in i datorn. Nåja får be om lite kuk senare i natt när sambon kommer för en ordentlig orgasm. Kanske finns det fler där ute som vill sexchata med mig, adda mig. Tog en nytagen bild till er läsare ;)

13 kommentarer:

  1. Vad sexig du är. Vore trevligt med fler upskirt bilder, gärna där man ser hur våta dina string är.
    <3

    /H

    SvaraRadera
  2. Vart tog du vägen?

    SvaraRadera
  3. Jag finns här ;)

    Vi får se vad jag hittar för bilder.

    Maria

    SvaraRadera
  4. Du får uppdatera oftare du försvann där ett tag :)

    SvaraRadera
  5. du måste börja uppdatera oftare nu , kolla bloggen varje dag och det ända man ser är samma :(
    börja igen !

    SvaraRadera
  6. Hej
    Tyvärr hinner jag inte med bloggen varje dag men jag skall göra mitt bästa.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. kan man få en knull video? med dig och din sambo skulle vara sexigt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Kanske, man vet aldrig ;)

      Kram Maria

      Radera
    2. forsis92@hotmail.com31 maj 2012 00:18

      Hej Maria, jag skulle vara oerhört intresserad av att chatta med en så vacker och sexig kvinna som dig :)

      Radera
  8. Eltek@live.se13 april 2012 14:16

    Hej!
    Vilken chatt hittar jag dig på?
    maila svar tack :)

    SvaraRadera
  9. vart kan man köpa sådana trosor ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kommer från www.vuxentoys.se fast detta var ju ett tag sedan. Vet ej om just dessa finns kvar. De har ju andra trosor med öppen gren vet ja.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.