onsdag 14 september 2011

Nya heta underkläder som är magiska - Baci Lingerie Black collection

Fick hem ett par väldigt sexiga boxershorts från vuxentoys.se. Ett par svart röda boxershorts med transparenta ränder. Underbar passform och urläckra i designen. Ville vara fin för min sambo ikväll så när han kom hem möte jag honom i dessa sexiga boxershorts i hallen när han steg in. Ett underbart leende på hans läppar ledde till härlig och mysig oralsex. Älskar när hans tunga leker med min klitta och när hans ansikte är mellan mina ben när jag kommer. Så nog var dessa boxershorts lite magiska trots allt, sambon föll rakt ner mellan mina ben ;) Kolla in trosorna här

1 kommentar:

  1. Tack maria för dina tips på underkläder och sexleksaker. Har nyss fått hem varor från vuxentoys.se och är mycket nöjd med sakerna och vuxentoys service. Nu skall jag också leka lite :=)

    Kram från en trogen läsare

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.