onsdag 24 augusti 2011

Min hemliga msn älskare!

Ett tag sedan jag var ute på bloggen, jag har ju ett liv vid sidan om också. Men nu är jag här igen :)
Jag skall berätta för er att jag haft en relation, en lite mer hemlig relation via msn med en härlig tjej som tagit min tid. Detta är en kvinna som är så underbar och som tänder mig enormt. När vi träffas via msn så byter vi heta bilder med varann och pratar en massa härlig snusk. Hon är så läcker och underbar. Problemet är att vi bor en bra bit ifrån varann så att träffas funkar inte nu. Det är frustrerande när man hittat en så härlig tjej att hon är så långt ifrån. När jag ser hennes bilder blir jag så kåt och blöt att jag inte kan låta bli att smeka mig! Kanske om jag har turen så kan jag träffa henne en dag. Jag skulle väldigt gärna dela mig med henne. Känna hennes kropp mot min och låta min tunga smeka varje del av hennes kropp. Jag skulle låta henne göra vad hon vill med mig och jag skulle garanterat njuta av varje stund. Bara tanken på henne gör mig väldigt kåt just nu. Kanske om ni vill så bjuder jag på några härliga bilder som vi skickar till varann.

4 kommentarer:

  1. mmmm, jag blir skitkåt bara jag läser detta, du är sååå härlig Maria, :-)

    SvaraRadera
  2. ....visst skicka gärna några härliga bilder på dig och henne ...det är så upphetsande att se din blöta fitta, och så har du ju så fina bröst också ....du är säkert jättefin hela du !! Din sambo måste vara världens lyckligaste man !!! / Lasse

    SvaraRadera
  3. ahhh-!! vill också!! hade inte tacka nej att prat med dig...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.