tisdag 14 juni 2011

Runka kuken med fötterna!

Jag fick en tips av en läsare om fötter och sperma och blev mer nyfiken! Tänkte jag skulle testa runka av sambons kuk med endast mina fötter och få ett härligt sprut men OJ detta var jobbigt!! Efter ett bra tag fanns det inga magmuskler kvar för att hålla fötterna runt hans kuk och runka. Vi skrattade åt det och kanske kom fram till att detta var inget för oss. Nog njöt han då han älskar mina fötter men att köra hela vägen blev för tufft. Istället la jag mig "trött" på rygg och lät han knulla mig i missionären istället och sperman hamnade djupt i mig istället och inte på fötterna som var tänkt!

5 kommentarer:

  1. Ingen härlig creampie bild då?

    SvaraRadera
  2. Håller med er, låter krabbigt..;)

    /H

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj snacka om perfekt pose dina fötter ser mjuka och lena ut :-) mvh mr.Smith

    SvaraRadera
  4. hade du haft nylonstrumpor som varit lite svettiga hade doften och den hala sexiga strumpan ökat den sensuella känslan och du hade tagit säden som den kommit (på tossarna)

    SvaraRadera
  5. Min fru gillar att runka med fötterna

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.