måndag 27 juni 2011

Rida på en skön kuk en måndags morgon

Vacknade upp imorse så fuktig mellan mina ben. Mina trosor var blöta rakt igenom. Jag var så kåt och ville ha kuk! Jag förde in min hand under min sambos täcke för att känna hans styva morgonstånd. Jag greppade tag om hans kuk och började runka den sakta. Han började vakna till så smått och gjorde sköna ljud ifrån sig. Jag kröp in under hans täcke och lekte med min tunga runt hans ollon. Kuken var stenhård. Jag lyfte bort hans täcke och satte mig grensle över honom. Kuken gled lätt in i mig och mina blygläppar omslöt hans härliga kuk. Jag red honom sakta och länge, upp och ner. Jag förde ner min hand mot min klitoris och smekte mig samtidigt det var så skönt. Jag fick en helt underbar orgasm som vandrade i hela min kropp. Min något trötta sambo greppade tag i mina skinkor och knullade mig samtidigt som jag red honom och till slut fick han en underbar utlösning som fyllde mig skönt mellan benen.

9 kommentarer:

  1. Tack för att du kåta upp oss, såå sexig fitta å kuk..;)
    Kan du inte försöka få ett kort på en riktigt våt string..

    /H

    SvaraRadera
  2. Underbart, riktigt sexig fitta :)

    SvaraRadera
  3. Jag blir kåt på dig. Du är skön

    SvaraRadera
  4. Är du kåt och våt nu??mmmm

    SvaraRadera
  5. Jag ärkåt nu.mmmm

    SvaraRadera
  6. Svara mig då jag är kåt..

    SvaraRadera
  7. Var är du kåta kvinna?l? Svara

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.