tisdag 21 juni 2011

Knullad med en strap-on

Fick ju hem lite sexleksaker från vuxentoys.se för ett tag sedan och nu var det dags att prova en strap-on. Kunde ju inte be sambo att ta på den precis så det var bara att ringa min väninna som alltid ställer upp. Vi träffades hemma hos henne och jag la upp denna läckra sexleksak på bordet och sa åt henne att ta på den. Det blev ju lite skratt innan vi fick på den så den satt bra. Men till slut lyckades vi och jag tog av mig mina kläder. Jag la mig på rygg i hennes soffa och särade på mina ben och hon satte sig mellan. Hon tog tag i mina ben och tryckte dem mot mitt bröst. Nu var min fitta helt fri för att penetreras. Hon körde in dildon i mig och började knulla mig. Detta var nytt för oss båda och det var så skönt. Det var mycket upphetsande att hon knullade mig. Turen blev min efter en härlig het orgasm. För strapon klicka här

7 kommentarer:

  1. Varför inte ta din sambo med den?! ;-)
    Är ju bland det bästa som finns! :-P

    SvaraRadera
  2. :) Nja han gillar inte det så det får bli med min väninna.

    SvaraRadera
  3. Ah, okej.
    Personligen så tycker jag att det är helt underbart =)

    SvaraRadera
  4. Skulle varit härligt med lite fler blider och kanske en fil =)

    SvaraRadera
  5. Jag funderar faktiskt själv på om det här är nåt jag skulle vilja testa tillsammans med min flickvän... Hmm, får fundera!

    SvaraRadera
  6. Det är inget att fundera på :) Kör på...
    Kolla strap-on här, http://www.vuxentoys.se/dildos/strap-on-dildos/

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.