torsdag 2 juni 2011

Kanske dubbelkuk ikväll?

Ikväll skall min sambo ut och festa med ett par andra grabbar. En av hans vänner skall sova över hos oss i natt och han är en riktig snygging. Då vi målar om i gästrummet och soffan inte är skön att sova i frågade min sambo om "vår gäst" kunde dela säng med oss :) självklart svarade jag, och han log. Han sa: Jag vet att du vill ha oss två samtidigt! Jag svarade: visst vill jag det. Nu råkar jag veta att hans kompis vill knulla mig, sånt känner man. Jag får "råka" hamna mellan dom i sängen ikväll ;) Och har jag tur kanske jag kan få ta en bild till er. Jag har faktiskt aldrig sugat två kukar samtidigt, väldigt nyfiken på detta. Vill väldigt gärna även prova en kuk i musen och en i analen samtidigt. Ja vi får se vad som händer ikväll, de kanske är för fulla, vem vet?
Skall göra mitt bästa för en eller två bilder till er. Ps, glöm inte min tävling!

Puss Maria

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en härlig dubbelmacka ikväll och att vi får några härliga bilder.

    SvaraRadera
  2. Hur gick det? *nyfiken* Berätta!! =)

    SvaraRadera
  3. Tvinga killarna att smaka på varandra ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.