fredag 3 juni 2011

Det blev en lyckad natt

Något trött vaknade jag upp denna morgon efter inte allt för många timmars sömn. Min sambo och hans kompis kom hem runt 01:00 i natt lite småfulla men väldigt glada. De började direkt skoja om att vi tre skulle ha det kul i sängen och jag svarade att jag väntat på dem. Jag gick fram till min sambo och kysste honom som jag samtidigt började smeka hans kompis kuk utan på hans byxorna. Jag tog dom under varsin arm och drog in dom till sovrummet. Jag började klä av dem från topp till tå och en efter en knuffade jag ner dem i sängen. Där låg de båda helt nakna. Jag som fortfarande stod upp började klä av mig inför dom väldigt sensuellt och sexigt. Jag såg att deras kukar bara växte och växte. Jag la mig emellan dom, naken och lät dem smeka mig och kyssa mig över min kropp. Min sambo gick ner och slickade mig och hans kompis lekte med mina bröst. Jag hade hans kuk i min hand och runkade den. Jag tog den mot min mun och började suga av honom. Min sambo körde in sin kuk i mig. Vilken känsla att leka med dessa pojkar. Jag sa till dom att jag ville ha dem båda i mig. Jag slängde ner vår kompis på ryggen i sängen och satte mig på honom. Hans kuk bara gled in i mig. Jag sa åt min sambo att köra in kuken i röven på mig och detta gjorde han. För första gången i mitt liv hade jag två killar i mig samtidigt och det var helt underbart. Två stönande killar som njöt enormt och som gjorde sitt bästa för att tillfredsställa mig. Mycket smek, kyssar blev det också. När det var nära att de skulle komma bad jag dem att ställa sig framför mig så jag kunde runka fram det sista ur dom. Som ett härligt avslut sprutade de mig båda i mitt ansikte och i min mun och jag fick njuta av två härliga killorgasmer samtidigt. Jag fick tyvärr ingen orgasm själv för jag var väl lite nervös trots allt och så blev det lite fifflade med kameran som kanske inte gjorde saken bättre :) Men jag lovade ju en bild! Alltså mitt första dubbelknull på bild, håll till godo ;)

3 kommentarer:

  1. Kul att det blev en lyckad kväll.Hoppas att du gillade att bli dubbelmackad och bjuder in andra killar flera gånger.Gärna gangbang:)

    SvaraRadera
  2. Du måste ha känt dig helt uppfylld av killarna! Och sedan hela härligheten i mun och ansikte, måste varit en helkväll av vild sex... ;-)

    SvaraRadera
  3. Älskade känslan av 2 kukar i mig när jag var med om det.. // mia

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.