tisdag 31 maj 2011

Hår eller inte hår på musen?

Tänkte passa på att ställa en fråga om hår på musen, skall vi ha det killar? Vad tycker ni tjejer. Jag är en sån som ena stunden har det helrakat andra stunden har jag någon frisyr där nere. Min sambo gillar hår på musen väldigt mycket så jag har det väl mest för min älsklings skull ibland. Men jag skulle aldrig träffa min väninna med hår på musen! Är du för eller emot hår på fittan?

Var med i min tävling, läs mer här Vackraste fittan

Maila gärna in bilder på hur en mus skall se ut, rakad eller orakad (egnatagna bilder)
Maila till mariassexblogg@hotmail.com


Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Jag har svårt att bestämma mig. Jag tycker helrakat kan vara grymt läckert, men jag tänder på hår på musen oxå. Variation kanske är det bästa

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också båda faktiskt, håller med dig :)

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Inget hår alls är de sexigaste!!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.