tisdag 24 maj 2011

En kuk i natten är vad jag behöver

Svårt att somna ikväll. Känner verkligen för att bli tagen hårt av en man just nu. En man som dominerar över mig och bara ger mig hela natten. Min underbara sambo är inte hemma så fantasin och tankarna leker med mig. Han sätter på mig handfängsel så jag inte kan röra mig och placerar mig på knä på golvet. Min panna vilar mot golvet och han kör in sin hand mellan mina ben och smeker mig över mina trosor på fittan. Han gör mig så våt och fuktig. Jag känner mina trosor bli blöta rakt igenom. Han sliter trosorna i stycke och för in några fingrar i mig. Jag blundar och njuter av att han pullar mig djupt. Jag hör hur han spänner upp sitt bälte och drar ner gylfen. Han tar fram sin stora kuk och för den mot min fitta. Han leker med sitt ollon runt min klitoris och smeker mig så skönt. Efter en stund glider kuken in i mig och jag känner hur den fyller upp inuti mig. Han tar tag i mina höfter och börjar knulla mig hårt. Det blir hårtdare och hårdare och jag kan inget göra annat än att ta emot hans stora kuk. Det pågår i flera timmar och tillslut känner jag hur hans kuk pulserar i mig när han kommer. Sperman rinner ut ur min fitta och ner längs mina ben. Han låser upp mitt handfängsel och jag för min hand mot den rinnande sperman. Jag kör runt mina fingrar i hans säd och stoppar in den i min min och slickar av mina fingrar. Det smakar så gott. Han reser sig upp och tar på sina kläder. Han lämnar rummet utan ett ord. Jag är nöjd och lägger mig efter en stund och somnar med ett gott leende på läpparna.

Godnatt mina kära besökare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.